Koszty dostawy
Specjalnie dla Państwa wygody dostawa przesyłek odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sprawdzonych firmy kurierskich.Przesyłki są dostarczane z reguły w kolejnym dniu roboczym od daty jej nadania. Oferujemy również opcję: "Odbiór własny" dla Klientów z Jeleniej Góry lub okolic w przypadku gdy preferujecie Państwo odbiór osobisty zamówionych towarów w naszym sklepie stacjonarnym. Koszt transport jest uzależniony od całkowitej wagi przesyłki (łączna masa towaru wraz z opakowaniem w kg), są automatycznie doliczane do wartości zamówienia.
Celem sprawdzenia jaki będzie koszt dostawy przesyłki dodaj wszystkie zamawiane produkty do koszyka a następnie wybierz formę płatności i sposób dostawy.
Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności wybranych modeli grzejników w naszym sklepie www.iterma.pl
Jeśli przy produkcje jest wysyłka w ciągu 24h oznacza, to iż ten produkt znajduje się w naszym magazynie i może być wysłany niezwłocznie.
Czas realizacji zamówienia (okres pomiędzy przyjęciem zamówienia a wysyłką towaru) wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i wszystkich świąt. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w terminie do 3-10 dni roboczych.
Towary zamówione do godziny 13-tej mogą być jeszcze wysłane tego samego dnia.
Wszystkie zamówienia, które wpłyną do nas po godzinie 17.00 będą realizowane następnego dnia roboczego.
Firmy kurierskie z reguły dostarczają przesyłki w 24 godziny w dni robocze (w przypadku wysyłki w piątek, klient otrzymuje w poniedziałek).
Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki kurierskiej w weekend. Koszt dostawy wzrasta o 50% wartości przesyłki.
Każda wysyłana przez nas przesyłka jest ubezpieczana i zabezpieczana do transportu za pomocą czarnej lub bezbarwnej folii stretch oraz dodatkowo oklejana naszą taśmą z nadrukiem firmowym.
Po otrzymaniu przesyłki należy ją dokładnie obejrzeć z każdej strony czy nie posiada wgnieceń lub innych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności kuriera spisać protokół szkody !!! opisując w nim rodzaj i wielkość uszkodzeń. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze oraz spisanie protokołu szkody jest istotnym elementem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzenia przesyłki podczas transportu.
Transport gratis można uzyskać w wyniku indywidualnych ustaleń z obsługą sklepu przy wpłacie na konto lub zakupie większej ilości towaru.